10.3.2012

Yum Gum

Tänään tosiaan testailin omille kynsille tuota Color Clubin Yum Gum lakkaa ja veikatkaa rakastanko vai rakastanko sitä. Menee ehdottomasto lempparilakkoihin. Toi on vaan niin ihana. Tosi tyytyväinen oon tohon ja nyt tuli himo kerätä se koko kokoelma itselleni.... vain tuon yhden lakan takia, apua :D
Tuossa näkyy aika hyvin toi värikin, eli tollane vaaleenpunasen ja pinkin sekotusta. Barbi väri. Levittyi hyvin ja peitti 2-3 kerroksella. Kuivumiseenkin olin tyytyväinen, sillä kuivui aika nopeasti ja kokoajan alkoi tuoksua vain paremmalta.
 Lakkasin siskon kynnet eilen tällä lakalla ja vieläkin tuoksuu selvästi yön jälkeen, tykkään.

Vaikka noi ois ollut ihanat ihan pelkästään tuolleinkin, niin mun olisilti pakko testata Charmin Nailsin konad laattaa. Koitin sitä "isoa" kuviota, eli jossa on karkkeja, tähtiä, muffineita ja jäätelöä.
Rakastan tota kuviota ja tykkään kun se on tuollainen hieman isompi niin siitä voi käyttää aina erikohtia :)
Lakkana Color Clubin Yum Gum ja koristeluun Charming nails konad laattaa, leimaus mustalla konadin erikoislakalla.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Joo, oon nähny muissakin blogeissa juttua tästä 'karkkilaatasta'. Se on ihana, oon täysin ihastunut siihen ja menee kyl HimoHimoHimo-listalle :D

.Heidi. kirjoitti...

Se on aivan ihana :D Mulla oli himotuslistalla jo pitkään, mut onneksi sain sen nyt.