19.3.2012

Sateenkaaria

Pikapostaus taas luvassa, sillä haluan nopeasti päästä nukkumaan. Huomenna tänään ois luvassa ihanan pitkä koulupäivä heti 8 lähtie.
Pakko näin aluks ylistää tuota trindin kynnenkovettajaa. Se on aivan mahtava tuote ja todella tehoaa. Mulla eilen repes kynsi tuosta vasemmasta reunasta hieman, ei siis kokonaan vaan vähän sillain että se rempsotti ja jos sen olisi jättänyt sillein olisi revennyt kokonaan. No minä laitoin siihen päälle pari kerrosta tuota kyseistä kovettajaa ja nyt se kynsi on jo aivan kunnossa, oikeesti oon tosi tyytyväinen tuohon, suosittelen.
 Ja sit viel et oon todella tyytyväinen siihenkin miten mun kynnet on lähtenyt kasvamaan. Tällä hetkellä näyttää tältä ja tyytyväinen olen, tosin haluan viel vähän lisää tuota pituutta, mutta yleensä jo tuossa mitassa ovat katkenneet.

Sitten eiliset kynnet, sillä en eilen jaksanut postata niitä.
Lumene natural code 9 live it up ja vaaleansinisiä sydämen muotoisia strasseja.

Mutta tänpäivän tai oikeastaan eilisen kynsiin. Lakkailin vaaleanvioletilla ja käytin konadia.

Alla Models Own Lilac Dream ja sen päällä Miss Selenen 137. Kuvio Q1 laatasta, eli charming nailsin. Löysin muuten kiss nail art lakoista nimet joten kuviossa käytetty kiss nail art paint Beach pink (pinkki), Soft blue (turkoosi) ja Beach green (vihreä/lime). Valkea Mavalan 49 white.

Ei kommentteja: