15.3.2012

Perhosia

Taas vaihteeks rakastan tätä mun konetta, olin puoltuntia sitten kirjoittanut tän koko postauksen jo valmiiks ja sit yhtäkkiä tää vaan jumittaa ja oli pakko sammuttaa ja alkaa kirjoittamaan kaikkea uudelleen.
 Mut joo kuten eilen sanoin en tee nyt niin pitkää postausta, sillä pitäs päästä lukemaan kokeeseen vielä. Huomenna teen sit sen postauksen ihan rauhassa ja kunnolla ja lupaan tehä sen hieman aikaisemmin.
 Oon aatellu et voisin tehä video tutoriaalin, tosin ajatus tökkäs siihen kun en osaa viel kunnolla käyttää tuota videonmuokkausohjelmaa, no jos harjoittelen sen käyttöä vielä hieman ja sitten jossain vaiheessa teen sen. Aiheeksi oon aatellut liukuvärjäystä, sillä itse rakastan sitä ja irl kaverini (chana jos luet tätä, kyllä meinaan sinua) haluaisi tietää miten teen sen.
 Oisin niin kovasti halunnut tänään tehdä jonkun mattalakkauksen, mutta tietenkin minulle kävi niin että mattapäällyslakkani on täysin jähmettynyt ja kovettunut, no mikäs tässä suunitelmissa olisi nyt mennä huomenna ostelemaan uutta. Ja lisäksi älkää ihmetelkö miksi nimettömäni kynsi on nyt hieman lyhyempi, tänään uskonnontunnilla tylsyyksissäni repäisin sitä ja siitä tuli todella epätasainen, joten viilailin sitä ja nyt se on ihan vauva ):

Liukuvärjäys kahdella värillä, päällä musta konad kuvio ja strasseja.
Tuossa kuvassa värit näkyvät aika oikeina. Liukuvärjäyksessä käytetty Dependin lakkoja 124 ja 035, rakastan noita kirkkaita neon värejä. Kuvio laatasta m78 ja leimaus tehty mustalla konad erikoislakalla. Päällä keltainen ja oranssi strassi.

Ei kommentteja: