29.3.2012

Tart Deco

Vihdoinkin sain äidinkielen kirjaesitelmän valmiiksi, olipa hidasta ja hankalaa minulle sillä oikeasti vihaan kirjoja (oon muistaakseni sanonut tän aiemminkin täällä). Tosin hieman fuskasin enkä lukenut kun noin 70 sivua kirjaa ja loput tiedot etsin muualta, mut kunhan opettajalle menee niin hyvä on, kai sitä kerran saa ees hieman fuskata ja katsoa muualta vastauksen?

Mutta joo tänään taas ostin itselleni uuden lakan, ai että tää alkaa käymään hävettäväks kun ostelen itelleni aivan kokoajan uusia lakkoja enkä kerkeä vanhempia edes käyttämään. En muuten olisi tuota ostanut mutta kun tulin kuvataidekoulusta huomasin että kello on jo tasan viisi ja bussi oli kerennyt lähteä, joten soitin kyytiä isältäni ja menin siks aikaa odottelemaan sokokselle ja taas vaihteeksi eksyin kynsilakka osastoille. No menin katselemaan Essien lakkoja, sillä niitä on tullut sokokselle vasta ihan vähän aikaa sitten ja Essien lakat on minulle täysin uusi tuttavuus, en ole niitä koskaan edes kokeillut. Tietenkin sieltä yksi kiva väri pisti silmään. Oon ihan heikkona korallin ja persikan värisiin lakkoihin, no onhan se mun lempiväri mut silti pitäs kai hieman hillitä.


Essie Tart Deco. Lakka on aivan ihanan värinen, oikeasti RAKASTAN tätä sävyä. Lakka levittyi hyvin kynnelle ja kuivui yllättävän nopeasti, nopeammin kuin esim opin lakat. Tosin pettymys oli tuo suti, mun mieleen se on aivan liian leveä ja kömpelö, joten tuolla oli hieman hankalampi olla lakkaamatta sormia.



Sain onneksi napattua muutaman kuvan "luonnon valossa" joten sain oikean värin muutamaan kuvan. Tosiaan lakka on oikeasti tuon värinen.



Koristelin konad kuviolla ja fimolla.
Essie Tart Deco
Konad m63
Depend 245
Omena fimo.


Voisin ottaa edelleen vastaan niitä postaus toivomuksia :)

Ei kommentteja: