16.4.2012

Liiloja tähtiä

En oo nyt pariin päivään tehny postauksia, koska olin kipeä joten ei oikein innostanut tehdä mitään. Nyt on silti nopea päivitys luvassa, sillä pitää vielä lukea hisoriaa yms, en tajua miks mulla tää kokeeseen luku jää ihan aina yöhön... ei kiva :D
 Mut äää pakko mainita oon ollu koko päivän tosi ilonen ja itkeny ilosta ja kaikkea muuta koska sain liput Lady Gagan keikalle!!! Gagan viime keikka oli mahtava joten eiköhän tääkin oo, nyt vaan innolla oottelen tuota.

 Mut kynsiin tein nää joskus torstaina kai, tai siis laitoin tuon pelkän lakan torstaina mutta koristelin perjantaina, joo niin se meni.

Lakka on Dependin 243, jonka olen ostanut joskus vajaa vuosi sitten, eli aika "vanha". Muistan kun ekalla kerralla kun käytin tätä rakastin, tokalla kerralla vihasin ja nyt tää on kolmas kerta kynsissä. Kun laitoin tätä torstai iltana en pitänyt, mutta aamulla kun lähdin kävelemään bussipysäkille aurinko paisto kivasti ja auringonvalossa toi väri on ihanan näköstä joten aloin taas tykkäämään. Mun mielestä toi käy vielä aika hyvin ihonväriini.
 Kyseessä siis keski violetti lakka jossa seassa paljon hopeaa shimmeriä.


Koristelujen kanssa.


Alla Depend 243, ns. keskelle vedetty paksu raita BeYu 327 ja koristelussa erikokoisia tähti koristeita.

1 kommentti:

julia kirjoitti...

Kivan väristä lakkaa ja ihanat kynnet oot taas lakannut c:♥