30.4.2012

glitteroksennus + ostoksia

Hehe taas oli pieni blogitauko, mut ei vaan ollu intoo kirjotella, nyt kuitenkin iski joku ja oli pakko jonkunlainen postaus tehä!!
 Oon kauan aatellu alottaa toistablogia ( siis tämän lisäksi ) jonne laitan asioita hieman kaikesta, jeeperusteiniblogi <3 .. okei ei oo tulossa :DD mut kumminkin sellasta oon aatellu pitkään, ja haluisin niin paljo tehdä videoi ym, ja luulen et toi muokkaus ohjelma alkaa pelittää kun saan uuden koneeni (kai seuraavalla viikolla) joten joo jos ois jotai nimi ehdotuksia, niin otan mielelläni vastaan :))

 Tein muuten eilen tilaukseen Mimaxiin, en oo sieltä koskaan ennen tilannut mitään mutta mitä netistä olen lukenut juttuja siitä niin kaikki on vaikuttanu ainaki aika positiivisiltä sitä kauppaa kohden, joten laitoin tilauksen ja sitten pikkusiskoni tilaili mulle sieltä vielä kaikke synttärilahjaksi, en tosiaan tiedä ollenkaa mitä se tilas :DD Toivottavasti tavarat ehtivät tulla pian, sillä synttärini on kahden päivän päästä jee!!

Lomallakaan en oikein postaillut, koska en tykkää tosta siskon kamerasta ollenkaan, se ei suostu yhteistyöhän kanssani.
 Kynnet parilta edelliseltä päivältä


Pelkät neonneonneon keltaiset kynnet, lakkana Models Own Lemon sherbet. Oikeesti rakastan tätä lakkaa ihan liikaa veikkaan et kesällä tätä tullaan näkemään aika paljon mun kynsissä.


Molemmat lakat O.P.I'n Nicki Minaj kokoelmasta. Pink Friday + Save me!


Kynnet ilman lakkaa, on muuten kasvanut aika paljon verrattuna siihen millaiset nää oli silloin kuin aloitin tän blogin. Oon jo aika tyytyväinen näihin.


Sally Hansen 81 sunrise, sunset + Naturel 2way white.

Sit tän päivän glitteroksennuksiin. Mul on näihi sellane viha-rakkaus tunne. Nää on ällöttävät mut toisaalta ihanat, tää glitteri viehättää mua... mut nää värit ei oo yhtää mun juttu.


SinfulColors cream pink 152, Mavala 48 black, Gosh 555 silver, O.P.I pink friday. Erivärisiä ja mallisia strasseja.

Sitten ostoksiin, jos nää ei niin kiinnosta niin saa hypätä yli :DD ja en oo varma unohtuko joku, tuntuu kokoajan siltä et joku unohtu mut en sit kyllä tiedä et mikä. Anteeks mun kameta söi taas kaikki värit D:

H&M


Todella, todella vaalea hieman persikan värinen ruusu sormus. Muistaakseni n.6€


Paketti somuksia, 1 kultaisen värinen (pienempi) 2 hopean väristä (isompi ja pienempi). Noin 7€


Farkkushortsit, VIHDOINKIN!! Mulle on tosi hankala löytää hyviä ja hienoja farkkushotseja, koska kaikki tippuu päältä tai on muuten vaan tosi löysiä nää oli viel onneksi tosi halvat vain 9.95 € Ehdottomasti hyvä ostos!!


Mintunvihreä t-paita, jossa yläosa kukkakuvioista pitsiä. 9.95€


Anteeks laatu, mut tän paidan ostin vaan jostain kummasta mielijohteesta. En yleensä lämpene paidoille joissa on paaaaaljon eriväriä tai eläimiä, mutta heti kun näin tän mulle tuli sellane fiilis et tää on ihan pakko saada omaks. 12.95€


Yks parhaimmista jutuista mitä ostin, paitapusero! En oo ennen uskaltanut ostaa näitä ku aina tullu sellane tunne et näytän sit ihan tyhmältä ym. Mut tää väri, tää malli ja noi suloset taskut rakastuin, oli pakko saada, hintakaan ei ollut paha vain 9.95€


Mekko, valkea toppi yläosa ja kukkakuvioinen alaosa, joka on aika oranssi-persikkaisen sävyinen. 14.95€


Ehkä sulosimmat shortsit koskaan!! Valkeet ja pitsiset ah, rakastuin heti kun näin nää netissä. Sillon harmittelin jo kun netis ei ollut mun kokoja ja näitä ei kuitenkaan tuu tuonne henkkamaukalle, silti kävin kattoo sieltä ja onneks kävin. Näitä ihanaisia shortseja oltiin juuri laittamassa sinne ja nappasin nopeasti mukaani oman koon. 19.95€


Pieni valkea laukku, kultaisella ketjulla. Tykkään tästä ihan kauheesti ja aattelin et käyn joku päivä ostaa mulle mustankin tälläisen :) 14.95€

Vero Moda


Tää näyttää tässä tosi vaaleelta keltaselta, mut oikeesti tää on aika neon keltainen neule, ylhäällä  kukka kuvioinen pitsi. Taisi maksaa noin 20€


Pinkit shortsit, joissa kuminauha vyötärö. Tykkään et toi on tollai "kuminauhal" eikä oo liika löysä niinkuin useasti mulle on D: Tais maksaa noin 17€


Valkea neule. Toi neule on läpinäkyvä ja sellaista aika "verkkoista" et siellä on ns. reikiä. Noin 17€

Gina Tricot


Valkeat shortsit, nämäkin ihme kyllä hyvän kokoiset :D 14.95€


Valkea bandeau. 5.95€

Stockmann beauty


Pari Nicki Minaj kokoelman lakkaa. Molemmat noin 16€ Pink Friday + Did it on em'

Sokos


Maybellinen kynsilakanpoistoaine, tästä on tullu mun lemppari vaikka tän haju ei oo mikään mukavin, mutta poistavuus on niin kiva. Hintaa en muista ollenkaan mutta veikkaukselta noin 7€


Lumenen meikkivoide. Tykkään tästä tuotteesta tosipaljo, koska yleesä kaikissa merkeissä on liika tummaa toi, mutta noi Lumenen on täydellisiä mun iholle :D n. 15€

Ostin vielä seppälästä neon oranssit bikinit, mutta niitä en muistanut kuvata hups :D

Ei kommentteja: