2.4.2012

Classic Red

Hei :) Teen nyt muutaman päivän lakkauksia joissa ei ole mitään koholla olevaa, mm. strasseja tai fimoja, sillä minulla alkaa TET koulunkeittiössä tiistaina ja on keskiviikon. Ois varmaan oikein mukavaa jos jonkun keitosta sit löytyis strasseja tai jotain :D

Ja joo kokeilin tänään eilen kirkkaanpunaista kynsilakkaa minulle.... ei ihan mun juttu. En tiiä vaikka yleensä tykkään kaikista väreistä, mut toi punanen ei mee mulla kynsissä muuten kyllä menee ja punaset hiukset ja huulet on aivan ihania.
Normaali punainen. Goshin Oh my gosh 002 classic red.
 Aattelin et noita ei tartte kauheasti koristella, joten laitoin päälle vain ihanaa Rainbow lakkaa.

Alla Gosh, oh my gosh 002 Classic red.
Päällä Gosh 546 Rainbow.


Pakko tässä nyt vielä hehkuttaa tota Trindin kynnenkovettajaa. Näin 3 viikon säännöllisen käytön jälkeen voin todeta että toi todellakin toimii. Kolme viikkoa sitten mun kynnet oli aivan pehmeät ja jos kasvoivat yli pari milliä (vaaleasta kohdasta) katkesivat heti. Nyt nää on tosi vahvat ja tuntuu ettei millään vois katketa, toivottavasti saan nää nyt kasvattettua pitkäks.

 Ja kysyn viel et osaatteko sanoa kuinka suuri on toi kolmetoista tuumane macbook pro? 
 Loppuun viel et otan edelleen vastaan postaus ideoita!!

Ei kommentteja: