29.2.2012

Vintage

Laiskottaa ihan liikaa, meinas postauski jäädä mut äske muistin et vois tosiaa postata kynnet ja kirjotella vähä kuulumisia. Ja oon nyt alkanu kirjottelee vähä myöhemmäl, kute ootte saattanu huomata, mut koulukiireide takia, onneks "tänään" on nyt vika koe parii viikkoo ja sit kohta pääsee lomalle.
 Ei tosta sen enempää. Oon alkanu harkitsee geeli/akryylikynsien hankkimista siis et tilaan tarvikkeet ja koitan itse tehdä jonkunlaiset, mitä oon katsonut niide tekovideoita ei se niin monimutkaselta ainakaan näytä tosin sit on varmaa erijuttu kun saan välineet käteen. Mut jos osaatte sanoo mistä kannattas hankkia niin kertokaa ihmees. Oon tähän mennes tilannut mun kaikki kynsikoristeet / tekovälineet cesarssilta mut vois vaihteeksi koittaa jotain muuta.

Päivän kynnet otsikosta päätellen on vintage tyyliset, vaaleita värejä ja kukkia käytetty.
Noi raidat ja kuvio näköjään vähän kärsi päällyslakkaa laittaes, mut tollaset tuli. Itse pidän noista väreistä tosipaljo ja toi kuviokin on ihan kiva. Oisin halunnut kyl laittaa siihen idon mustan rusetin mut en löytänyt sitä Konad laatta, mutta kun äske otin kameran pöydältä niin huomasin et se laatta oli ollu kokoajan mun edessä, niin tyypillistä mulle tollanen etten näe jotain mikä on ihan edessä.
Lakkana Dependin 245, 2way valkeaa koristelakkaa. Konadoinnissa, musta konad erikoislakka ja O.P.I'n Jewel of India. Koristelus konad laatta numero s1.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Ajattelin kommentoida tähän, koska ei näytä olevan paljoa kommentoitu.
Ihanat kynnet, selvästikkin mun makuun, koska Vintage on mun mielestä ihanan näköistä♥ :)