4.5.2012

Kultakaloja

Ja nyt viel pikainen postaus toisen perään, pitäis vielä ehtiä lukemaan uskontoa... tähän aikaan ei näin :D Mutta kumminkin, kokeilin tänään ekaa kertaa noita akryyli juttuja, en oo täysin tyytyväinen mut ekaks kerraks sujui ihan hyvin.


Tuollaiset sain aikaan.


Pohja näytti tuolta, anteeks en oo siistinyt mutta teen sen yleensä vasta ihan viimeisenä joten saatte katsella nt tuollaista sotkuista kuvaa :D
 Tosiaan pohjaan käytetty Models Own Dream Stream, Wild and Ceazy (en tiiä nimeä), Hot looks 14 boho ja trind kynnenkovettajaa


Kalassa Depend 124, Depend 009, Essie Tart deco ja trindin kynnenkovettajaa . Silmissä Naturel 2way valkea ja mavala 48 black


4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Vähänkö söpöt kynnet! Ja ihana keksintö laittaa strasseja :)
Mulle merkitsis oikeesti paljon, jos kävisit kattomassa mun blogin. Jos tykkäät, lukijaksi liittyminenkin on sallittua :3
aadankynnet.blogspot.com

.Heidi. kirjoitti...

Kiitos :))
Kävin kurkkimassa, liityin myös lukijaksi.

Anonyymi kirjoitti...

Ihanat! Tosi hyvin sopis myös mulle koska oon horoskoopilta kalat. Hyvin onnistuneet!

Anonyymi kirjoitti...

Hyvin onnistuneet, ainakin mun mielestä. Toosi kauniiit ja ihanat <333
T: Banaani,joka tykkää Angry Birds possuista <3